دانلود فیلم سریال جدید

دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی

دانلود فیلم سریال جدید

دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی

دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

شهرام خسروشاهی آذر (زاده ۲ مرداد ۱۳۳۶ آبادان)، مشهور به سندی خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده کیبورد است.
در سال‌های قبل از انقلاب در ایران با خوانندگانی همچون بتی، شاهرخ و نوش آفرین، همکاری‌هایی داشت و بعد از انقلاب همکاری‌های بسیاری با ابی در کنسرت‌ها و تنظیم چند آهنگ در آلبوم طلوع کن داشت. همچنین وی در فصل اول برنامه استعداد یابی استیج ، به عنوان داور ، حضور داشت.

سندی در سال ۱۳۳۶ در آبادان متولد شد. در سالهای جنگ ایران و عراق در اندیمشک اقامت داشته و در سال ۱۹۸۴ میلادی به آلمان مهاجرت کرد. وی در آنجا کار موسیقی خود را ادامه داد و گروه سندی را در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی کرد و چند سال بعد به آمریکا مهاجرت کرد.

شهرام آذر ازدواج کرده و چهار فرزند دارد.پسرش خشایار یکی از اعضای گروه هفت نفره سندیاست. از دیگر اعضای گروه می‌توان از باباخانی، بهزاد پیشرو، سام سهرابی، اولیور واروژیان و راس رایت نام برد. او خوانندگی را در اولین تجربه خود یعنی ششم ابتدایی شروع کرد که در جشنی که همه اولیاء دانش آموزان حاضر بودند. وی برای خواندن شعر انتخاب شده بود که به دلیل نامعلوم جلو حضار شروع به گریه کرد و همه او را تشویق کردند. در دوران دبیرستان شروع به کار با ابزارآلات موسیقی کرد و در این راه بسیار موفق بود. وی چندین بار در خوزستان و دو بار هم در مسابقات کشوری شرکت کرد.

بعد از انقلاب سال ۱۳۵۷ که همه کلاب‌ها بسته شد شهرام آذر دوباره به آبادان برگشت و کمی بعد از جنگ خلیج فارس به تهران بازگشت و در سال ۱۹۸۴ به آلمان رفت. سپس در یک شرکت موسیقی به نام اروندا (آرواندا) شروع بکار کرد.

در سال ۱۹۹۲ میلادی مصادف با ۱۳۷۳ هجری شمسی شهرام آذر آهنگ دیگری به نام “دختر اهوازی (امشو شوشه)” ساخت .


دانلود فول آلبوم سندی شهرام آذر

  • ۹۵/۰۱/۰۶
  • نیوصدا متین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی