دانلود فیلم سریال جدید

دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی

دانلود فیلم سریال جدید

دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی

دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

در این مطلب از تانیران میخوایم لینک گروه های باحال تلگرام و لینک گروه های چت تلگرام رو براتون بزاریم . البته ما لینک نمیزاریم شما باید لینک هارو از طریق بخش نظرات برای ما ارسال کنین تا ما بزاریم تا بقیه بازدیدکنندکان به گروه ها بیان .

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

در نرم افزار تلگرام شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا ۲۰۰ نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

لینک گروه جوک و تفریحی و سرگرم کننده برای تلگرام

عضویت در بهترین و باحال ترین گروه های عکس و کلیپ

عضویت در گروه بورس تلگرام

لینک گروه جک و چت باحال تلگرام + لینک گروه تلگرام

  • ۹۴/۰۶/۳۱
  • نیوصدا متین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی